We zijn in Jakarta! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Viv Bas - WaarBenJij.nu We zijn in Jakarta! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Viv Bas - WaarBenJij.nu

We zijn in Jakarta!

Blijf op de hoogte en volg Viv

30 September 2015 | Indonesië, Batavia

Het is nu 21.00 uur (5 uur later dan bij jullie) en we liggen al heerlijk in ons bed. Na een nachtje overslaan (slapen lukt echt niet in het vliegtuig) zijn we nu best wel gaar.

Op Schiphol in één keer door naar het vliegtuig, veel tijd om te shoppen en een bak koffie was er niet. Eenmaal in het vliegtuig nog wel even wachten op de aircomonteur en we konden gaan. Met wat vertraging toch de overstap op Kuala Lumpur gehaald. De bagage haalde het niet, maar een vlucht later waren alle koffers gelukkig weer in ons bezit.

In ons hotel lekker opgefrist en door naar de shopping mall, wat een winkels! Eerst lekker eten natuurlijk en met een dolle taxirit weer terug. Wat een druk verkeer, alles en iedereen rijdt, loopt, rent door elkaar op straat. Regels, die zijn er niet. Met getoeter laat je weten dat je eraan komt en zorg je dat je niet klem gereden wordt. Gaat dat goed? Ja, en zonder boze blikken.

Morgen eerst goed ontbijten (ik kijk nu al uit naar dat rijstbuffet) en dan gaan we naar de oude haven van Jakarta.

Selamat Tidur xxx

• 30 September 2015 - 21:37

Astrid Van Vliet-Kemp:

Het is hier nu 21.00u en als het goed is liggen jullie al lekker te slapen. Toch wel gek dat jullie zover weg zijn en dat we vanmiddag zaten te Appen, dan lijkt het weer zo dichtbij. Gelukkig dat alles goed is verlopen met de vliegreis en de aansluiting, maar ben wel benieuwd hoe het aan board was, eten, drinken, entertainment, beenruimte, service enz. Als jullie morgenochtend aan het ontbijt zitten, draaien wij ons nog maar even om, maak je nog wel ff een foto van het ontbijt. Geniet van jullie dag, lieve groetjes, dikke knuffels. Mam

• 01 Oktober 2015 - 04:11

Viv En Bas:

Morgen! Tot half 5 heerlijk geslapen! Om half 5 werd heel moskeeënland wakker en wij dus ook. Maar een lekker ontbijt stond op ons te wachten. Alles echt alles kan je krijgen, voor mij een heerlijke rijsttafel, top!

Vlucht was goed. Eigen schermpje voor films, muziek, spelletjes. Eten was lekker, drinken onbeperkt, vriendelijk personeel. Alles eigenlijk prima. Slapen lukte alleen niet.

Gaan zo met de bus richting Java.

Knuffel!