Bali 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Viv Bas - WaarBenJij.nu Bali 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Viv Bas - WaarBenJij.nu

Bali 2

Blijf op de hoogte en volg Viv

15 Oktober 2015 | Indonesië, Kuta

Bas stond om 6 uur vanochtend al in sportkleding naast het bed, 'ik ga lekker hardlopen, tot zo'. Ik gromde wat terug en draaide me nog een keertje lekker om.

Met ontbijten toch maar voorzichtig aan met toast met jam, wat fruit en gekookt eitje begonnen. Bas ging aan de soto sayour, en eet nu (enigzins onder druk) rijst met lepel en vork. Het wordt nog eens een echte Indo. En dat alles zonder last van zijn darmen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. In tegenstelling tot Bas, was de toast met jam er bij mij snel weer uit.

Ik ben wel lekker naar het strand gegaan. Ook Jos was gelukkig weer van de partij. Bas ging weer aan de wandel met Hans en Otto en sloot zich later aan bij ons op het strand.

Na het strand zijn we samen even wat door de straatjes achter gelopen en hebben we gelijk nog even wat gegeten bij Warung Podjok. Helemaal lekker! Helaas blijven mijn darmen protesteren en houd ik mij nu weer koest. Bah, ik voel me verder goed en wil zo graag alles weer eten. Daar gaat mijn 3 keer rijst, maar ik blijf het proberen hoor, mij ga je echt niet verblijden met sultana's en kaakjes.

Morgen weer lekker rustig dagje strand.

xxx

  • 15 Oktober 2015 - 15:18

    Astrid Van Vliet-Kemp:

    Selamat siang, Jammer dat je darmen iedere keer opspelen, heb je er geen medicatie voor meegenomen, dan maar rustig met het eten, misschien wat droge rijst met wat sajoer? Bas is in ieder geval, wat betreft het eten, helemaal ingeburgerd, nergens last van hebben. Lepel en vork houden we erin! Het weer hier is grauw en koud, jullie missen er niets aan, nog maar lekker genieten van de zon, lieve groetjes, dikke knuffels, Mam

  • 15 Oktober 2015 - 15:18

    Astrid Van Vliet-Kemp:

    Selamat siang, Jammer dat je darmen iedere keer opspelen, heb je er geen medicatie voor meegenomen, dan maar rustig met het eten, misschien wat droge rijst met wat sajoer? Bas is in ieder geval, wat betreft het eten, helemaal ingeburgerd, nergens last van hebben. Lepel en vork houden we erin! Het weer hier is grauw en koud, jullie missen er niets aan, nog maar lekker genieten van de zon, lieve groetjes, dikke knuffels, Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viv

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 4623

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 30 Oktober 2015

Indonesië, terug naar oma's roots

Landen bezocht: